Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Αρμονία...



Ταξιδεύοντας στα κύματα του διαχρονικού ορίου
στα αόρατα σύνορα της ύπαρξης
ανεβάζοντας τα αμέτρητα βουνά στους άγνωστους κόσμους
καλώντας τα αιώνια πνεύματα στις ανάερες στιγμές ταξιδεύεις…
Φωτιές παντού Φωτιές,
αυτές οι φωτιές δεν φωτίζουν το περιβάλλον
καίγονται μόνο για να σηματοδοτήσουν το αιώνιο μονοπάτι του Ηλιου.
το σπαθί μου είναι σφυρηλατημένο από σοφία
έτσι οι εχθροί μου αντιμετωπίζουν αδιαπέραστο χάος
το σπαθί μου είναι σφυρηλατημένο από τα αμέτρητα φεγγάρια
έτσι έρχεται η ψυχή μου πάντα από τις σκιές.
Μαύρες φλόγες φέρνω μέσα μου
γιατί είμαι ο παραλήπτης της άκαιρης παρακμής
Είμαι ο φορέας του ακατανόητου μαρτύριου
συνοδευόμεου από την τελική εποχή του χάους
αυτή είναι η ουσία της ύπαρξης
μια  διαχρονική αρμονία στο ίχνος της αβύσσου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου