Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Ατέρμονη πορεία στην μοναξιά



Βλέπω τα ίχνη σας
Εσείς στο σκοτάδι
Από τα σιωπηλά σύννεφα
η βροχή πέφτει απαλή
Νιώθω μόνο ομίχλη
Το κρύο με επηρεάζει
Ψάχνω
Και θα σε βρω
Μία ομίχλη με κάλυψε
Έχουμε χάσει πολλά απο τον
κόσμο μας
και βυθιζόμαστε συνέχεια
στην θάλασσα του σκότους.
Η μοναξιά με οδηγεί
Το φεγγάρι μου δείχνει τρόπους
Η πορεία μου είναι ατέρμονη
ενάντια στο σκοτάδι
Τόσο κρύα τα χέρια μου
θέλω να σε αγγίξω
Αλλά είμαι μόνος μου
κλείνω τα μάτια μου
Ο άνεμος με κάνει να νιώθω κρύος
Δεν θα είμαι ποτέ εκεί
Με έχασες
Περπατώ μέσα στο σκοτάδι
Η αιώνια νύχτα
Στον ορίζοντα με καλύπτει
Όλα τα δάκρυά μου φώναζαν μόνο για σένα
Στον ορίζοντα είναι ένας άγγελος πάγου
Το κρύο με φέρνει πίσω στην αλήθεια
Και ο κόσμος μου καταρρέει για σένα
Όλα τα τραγούδια μας σιωπήθηκαν για πάντα
Η λάμψη των ματιών σου φωτίζει τη νύχτα μου
Και ο κόσμος μου καταρρέει για σένα…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου