Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Οτι απομένει


Το σκοτάδι με περιβάλλει
Όλος ο φωτισμός έχει σβήσει
Βρίσκομαι στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι το παρελθόν
Από όλους τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει
Όταν ήμουν νέος ήμουν τόσο χαρούμενος
Θα έπαιζα όλη την ημέρα
Ήξερα πολλούς ανθρώπους
Καθώς ο χρόνος έχει περάσει
Έχασα την επαφή μαζί τους ένα προς ένα
Τώρα βρίσκομαι στο κρεβάτι μου που περιβάλλεται από το σκοτάδι
Μόνο με τις σκέψεις μου
Είναι όλα που έχω για την εταιρεία
Είμαι χαμένος στο σκοτάδι
Μπορείτε να ακούσετε να καλώ;
Το βράδυ της νύχτας
Το πέρασμα του μήνα
Ο χρόνος παρασύρεται από
Έκανα έκκληση στο σκοτάδι
Για αιώνες τώρα
Το φάντασμα μου είναι μόνο αυτό που παραμένει
Δεν μπορεί να ξεκουραστεί
Κλήση στο σκοτάδι
Περιμένω μια απάντηση
Αλλά δεν υπάρχει απάντηση
Δεν υπάρχει κανείς που να ακούει τις κλήσεις μου
Το φάντασμα μου είναι μόνο αυτό που παραμένει
Κλήση στο σκοτάδι
Καταδικασμένη να υπάρχει μόνη της για πάντα




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου