Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Μην με αφήσεις



Δεν βρίσκω φως
μεταξύ της νύχτας
και της θύελλας.
Η σκέψη είναι συντριπτική
του προσώπου σου.
Η ζωή περνά απο μπροστά μου
σαν κινηματογραφικό καρρέ
Και αν αυτή η ζωή είναι τόσο αδαή
το ρολόι πηγαίνει πολύ γρήγορα
και δεν έχω πολύ χρόνο πια.
Σε περιμένω
Έλα,
ακόμα και σε ένα αβέβαιο αύριο
αφαιρέσε όλες τις αμφιβολίες μου
και οι αβεβαιότητες μου θα πέσουν
ως τείκεται κηρός
απο προσώπου πυρός.
Ακόμα κι αν μου δώσεις το φεγγάρι
Τα αστέρια δεν θα λάμψουν πλέον
Θα χρειαστούν εκατοντάδες χρόνια
για να ξεπεραστούν οι αυταπάτες
θα χρειαζόταν ένα θαύμα
να βρεθούμε ανάμεσα
στα σύννεφα και τα αστέρια
όπως δύο πλανήτες
στο ουράνιο άπειρο.
Μην με αφήσεις
Θα χάσω την ψυχή μου.
Οταν τα τραγούδια θα πεθάνουν
θα κλαίνε από νοσταλγία
τα βιολιά.
Copyright ® Vaggelis Iliopoulos
All Rights Reserved

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου