Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

κάθε φορά



Και κάθε μέρα έρχεται μια άλλη μέρα
κάθε φορά που επιστρέφω
κάθε φορά που περπατώ και
Φαίνεται να σας έχω κοντά
κάθε φορά που κοιτάζω γύρω
κάθε φορά που δεν το παρατηρώ
όποτε έρχεται η μέρα
Και κάθε φορά που ξυπνάω
κάθε φορά που κάνω λάθος
κάθε φορά που είμαι βέβαιος και
όποτε αισθάνομαι μοναξιά
όποτε μπορώ να το σκεφτώ
κάτι που δεν έχει καμία σχέση με αυτό
κάθε φορά
Και κάθε φορά που δεν είμαι συνεπής
και όποτε δεν είναι σημαντικό
όποτε κάποιος ενδιαφέρεται για μένα
όποτε δεν υπάρχει
όπως την έψαχνα
κάθε φορά
κάθε φορά που ....
Και κάθε βράδυ έρχεται πίσω
και φόβο
και κάθε φορά το βράδυ
Και κάθε φορά που δεν το έχω
κάθε φορά που δεν είμαι
κάθε φορά που δεν βλέπω τίποτα
και κάθε φορά που κλαίω αργότερα
όποτε μένω μόνος
με το κεφάλι στα χέρια μου
και στέλνω τα πάντα πίσω στο αύριο ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου